niedziela, 7 kwietnia 2013

put your PANTS on :P

        Za oknem już zaczyna się coś dziać :D słoneczko dzisiaj nie znikało z nieba - a temperatura momentami sięgała 10 stopni :P jest szansa, że wiosna o nas nie zapomniała i pojawi się w najbliższych dniach :P - Przyznam Wam się, że czasami bawią mnie moje sesje :P hehe - np te gdzie stoję bez kurtki i udaję, że jest wszystko w porządku - a minusowa temperatura wcale mi nie przeszkadza :P haha :P - dzisiaj ta kwestia bardzo mnie rozbawiła i śmiałam się sama do siebie :P hehe. W każdym razie O DZIWO :P - pozowanie do zdjęć i tworzenie sesji (nawet w takich warunkach) - jest dla mnie dużą przyjemnością, ciekawą formą spędzania czasu.. pokazaniem swojego stylu - nie mając tak na prawdę zamiaru kogokolwiek pouczać na temat tego co jest w danym momencie modne. Czasami idzie się za trendami, a czasami mamy swoje stałe upodobania - które są np. odzwierciedleniem tego jakiej muzyki słuchamy, bądź czym się interesujemy. To taka moja dzisiejsza refleksja :P

Poniżej przedstawiam Wam moje propozycje dołów :P czyli spodni ;) 

Zapraszam osoby odwiedzające mojego bloga do polubienia mojej strony na Facebooku - by śledzić nowe posty i dzielić się swoimi opiniami na temat zdjęć które wrzucam ;)  https://www.facebook.com/byelisse

Enjoy!

 1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

kenzas
10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

song of style
19.

20.

21.

22.

żródło: www.tumblr.com

4 komentarze:

  1. Muszę Ci powiedzieć, ze spodobała mi się Twoja refleksja, bo bardzo się z nią zgadzam. Mój styl jest pięknym odzwierciedleniem tego, jaka jestem osoba i jaka kocham muzykę ;)
    Chelsea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się ze mną zgadzasz :)))

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Spodnie nr 4!
    Czekam teraz na inspiracje "butowe", bo to moja pięta achillesowa. Mogłabym chodzić tylko w trampkach albo glanach... a tu jakieś eleganckie ale z pazurem by się przydały (byle nie szpilki! super wyglądają ale przy noszeniu grozi mi połamanie nóg) :D
    Buziaczki
    /Monia G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha to widzę, że mamy podobny problem :P - też nie jestem mistrzem w chodzeniu w szpilkach :P - na czasie postaram się coś wstawić! - bo również mam problem w znalezieniu bucików na wiosnę :(

      Usuń