piątek, 18 stycznia 2013

shoes on!

Kochani! ostatnio przeglądając różne stronki, natrafiłam na dużą ilość fantastycznych butów, którymi chciałam się z Wami podzielić. Większość z nich pochodzi ze strony asos.com - chyba czas założyć konto walutowe - by móc zamawiać ciuszki z zagranicznych stron :P - posiadacie takie?.

Niedługo wiosna! - macie upatrzone fasony butów? - mi osobiście podobają się półbuciki z metalowo-złotymi wstawkami (czubkami) nr 1, 10, i 13 - Mmmmmmmm :D

.. no dzisiaj zdecydowanie ZŁOTO przejęło kontrolę :P

1.

 2.

 3.

 4.

 5.

 6.

 7.


ASOS.COM
8.

 9.

 10.

 11.

 12.

 13.

14.

źródło: www.tumblr.com (pozostałe)

3 komentarze:

  1. Ja Lordsy :D popieram 10, 1 - CUDO ! i 13 i jeszzce 8 emeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nr 4 i 11 jak dla mnie wymiatają!!!! :D:D
    cheese

    OdpowiedzUsuń