poniedziałek, 11 marca 2013

Baby FASHION

       Z racji tego, że w moim środowisku znajomych, coraz częściej zaczynają pojawiać się małe dzieci :D to zdecydowałam się dzisiaj na dawkę inspiracji dotyczącej mody dziecięcej :D
       Powiem szczerze, że nie jestem zwolennikiem 'przestylizowania'.. chodzi o to, że szperając po internecie szukając zdjęć właśnie z tej kategorii, natknęłam się na zdjęcia dzieci przesadnie wystylizowanych. Przykładem może być maxymalnie 2 letnia dziewczynka, z bardzo mocną upiętymi włosami ( jak to zobaczyłam to głowa zaczęła mnie boleć :P ), z dosyć sporawym srebrnym naszyjnikiem oraz torebką chanel.Tak.. tak.. wiem, że jak się ma mnóstwo pieniędzy to można sobie na coś takiego pozwolić - ciuszki projektantów..itd, ale nie podoba mi się ta 'niewygoda' - przecież logiczne jest to, że małe dzieci mają mnóstwo energii, potrzebują swobody ruchowej jak i większego luzu - mocne związywanie włosów, duże kolczyki, czy też ozdobne gigantyczne naszyjniki nie są w tym zbytnio pomocne.. Oczywiście, zwracajmy uwagę na styl, modę itd, ale ważniejsze jest to, by dziecko czuło się w tym swobodnie! i nie bało się pobrudzić :D - brudne dziecko - to szczęśliwe dziecko :D - a Wy co o tym sądzicie? podzielacie moje zdanie?

       Oto mała dawka stylowych - słodkości :D

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

żródło: www.tumblr.com

4 komentarze: