wtorek, 12 marca 2013

Men's Fashion

        Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moje propozycje, jeśli chodzi o modę męską - to co mi najbardziej przypadło do gustu. Poniższe zdjęcia przedstawiają różnorodne stylizacje, od sporotywch do tych bardziej eleganckich, osobiście uwielbiam u mężczyzn styl sportowy - T-shirt, bluza, adidasy bądź trampki. Jednak spodniami z delikatnie zwężanymi nogawkami i jeansowymi koszulami również nie pogardzę :D
       Wiadome jest to, że stylizacje zmieniają się wraz z okazją - pracą itd. dlatego wybrałam również parę stylizacji właśnie w tym klimacie :)

..co podoba Wam się najbardziej? :)

1.

2.

3.

4.

5. 

6.

7.

8. cudeńko!

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27. moje faworyty!

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

żródło: www.tumblr.com, www.stylowi.pl

3 komentarze:

  1. Prawie każdy z nich jest mega przystojny i ma super stylówkę. Szkoda tylko że wciąż jest takich mało na ulicach ! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt! niewielu jest takich! - szczególnie jeśli chodzi o Polskę i o tak oryginalne stylizację! - ale znajdzie się paru godnych uwagi :D :) - trzeba wytężyć wzrok :P hehe

      Usuń
  2. Wiele stylizacji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń