niedziela, 3 lutego 2013

astec *OUTFIT*

Niedziela ma coś takiego w sobie, że mnie z wyraźnym skutkiem straszliwie zamula :P :P- nic mi się nie chce.. najchętniej to całą przeleżałabym w łóżku pod kocem, oglądając ulubione seriale i jednocześnie podjadając M&M'sy .. :D, Wy też tak macie? - to zdecydowanie najmniej lubiany przeze mnie dzień tygodnia :P

Zostawiam Was z nową stylizacją, u której główne skrzypce gra koszula z delikatnym azteckim motywem :) - w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)










koszula: zara
torebka: I am
jeansy: h&m
zegarek: casio
bransoletka: allegro
okulary: h&m

14 komentarzy:

  1. przecudowna koszula.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie niedziela nie jest taka najgorsza, chyba pierwszy raz :O wróciłam od przyjaciółki, świetnie się bawiliśmy a więc i tak dzień uważam za udany :D Ale i tak pójdę się uczyć z biologi na test :<
    Świetna stylizacja ! Świetna koszula i torebka <3 Cuuudo <3
    Komentuję , liczę na rewanż :D
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) :) - to zazdroszczę niedzieli ;) - już odwiedzam ;)

      Usuń
  3. koszula jest fenomenalna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jej,jaka cudna koszula,i swietna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tu u Ciebie:) bardzo mi się podoba:) obserwuję i zapraszam do mnie :) mam nadzieję, że też Ci się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! takie słowa budują :) - już odwiedzam :)

      Usuń
  6. Świetna ta koszula - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, koszula przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się podoba :) mnie również! :D

      Usuń