piątek, 1 lutego 2013

biżuteria again

       Biżuteria.. uważam, że gra dużą rolę w całej stylizacji. Jak już wspominałam w którymś z wcześniejszych postów, uwielbiam efektowne naszyjniki. Wychodząc gdzieś wieczorem ze znajomymi, bardzo często mam coś na szyi. Na ręce z reguły zegarek, czasem jakąś bransoletkę, na która aktualnie mam 'zajawkę'. Mam braki jeśli chodzi o bransoletki i zdecydowanie muszę to zmienić :) - oglądając stylizacje na wielu blogach widzę, że jak się pojawi coś ciekawego na rączce, to również jest to zauważalne i daje swój ciekawy wyraz :) - a zawsze miałam wrażenie, że bransoletki są mało widoczne, dlatego z reguły dawałam sobie z nimi spokój :P. Jeżeli chodzi o pierścionki, to często mi się to zmienia, raz mam na nie fazę, gdy rzeczywiście wynajdę coś godnego uwagi, a tak to również z nich rezygnuję...,a przecież w dodatkach SIŁA! :P- kolczyki - na co dzień skromne, a na wyjścia bardziej efektowne :) - podsumowując - kocham dodatki - jednak głównie stawiam na błyszczącą szyję :P - jednak spójrzcie na zdjęcie nr 1 - czyż nie robią wrażenia ??

.. a jak jest u Was? jakie dodatki najczęściej wybieracie na co dzień, a jakie na wyjścia?

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14. replika dostępna na allegro za około 20 zł ;)

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23. zara

24.

25.

26. just my imagination / blog

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.


36. romwe.com





źródło: www.tumblr.com

1 komentarz:

  1. biżuteria to dla każdej stylizacji "kropka nad i"... uwielbiam!! :) Zwłaszcza hippisowskie duże, wzorzyste kolczyki, czy korale :)

    cheese :)

    OdpowiedzUsuń