niedziela, 10 lutego 2013

coś na dół ;)

       Od jakiegoś czasu poluję na nowe spodnie.. w sumie to dwie pary :P - jedne klasyczne ciemne jeansowe rurki, a drugie w jakimś ciekawym wzorze czy też fakturze, niekoniecznie jeansowe.. może pionowe paski.. albo skórzane na które poluję od dłuższego czasu :D - a może jeszcze coś innego :P - widzieliście gdzieś jakieś interesujące fasony :D ?

.. poniżej przedstawiam Wam sporą porcje spodenek - większość niedostępna w naszych sieciówkach - jedynie h&m jest bliżej dostępny - bynajmniej w moim mieście :) - a powiem szczerze, że nie zdarzyło mi się jeszcze kupić spodni w internecie, gdyż jestem dość wybredna.. muszą idealnie leżeć i odpowiadać mi w 100%... więc nie zaryzykowałabym :P - a Wy?

.. które najbardziej przypadły Wam do gustu :)?

1.

2.

3.

4.

5. song of style

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.asos.com

13.

14.

15.

16.

17.

18.top shop

19. song of style // moje ulubione woskowane spodnie :)

20. song of style // i tu również :)

 21. h&m // hm.com

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31. cudeńko!

32.

33.

34.


źródło: www.tumblr.com

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) zresztą wszystkie mi się podobają :P

      Usuń
    2. 3,4, 29... generalnie większość mega!!! stylizacja 11 - świetna!! :)

      cheese :)

      Usuń
    3. 29 - marmurki - bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  2. Fajowe, ja nie mam odwagi nigdy na takie szalowe spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może czas to zmienić! :D - na początek coś delikatniejszego i spokojnie.. małymi kroczkami do czegoś ODWAŻNEGO :D

      Usuń